Wspomnienia: Ponowne spotkanie z rodziną księdza Jerzego

Ponowne spotkanie z rodziną księdza Jerzego

Jeszcze raz przed pogrzebem odwiedziłam na plebanii, razem z moją kuzynką Ewą, Mamę księdza w jego mieszkaniu. Był także Waldemar Chrostowski. Wyświetlił nam wtedy fragment filmu z jego drogi z księdzem Jerzym. Mama ofiarowała mi krzyżyk z pokoju Księdza tzw. „papieski" do zawieszenia na ścianie. Ja chciałam ofiarować Mamie tzw. „papieski" różaniec, ale powiedziała mi, że jeden z tych dwu, jakie otrzymał ksiądz Jerzy od Ojca Świętego, włożono mu do trumny, a drugi ona zostawiła sobie.
Krzyżyk z pokoju księdza Jerzego, jaki ofiarowała mi jego Mama wisi teraz w moim pokoju.


Źródło: S. Jana Halina Płaska USJK: Wspomnienia o Księdzu Jerzym, konsultacje: S. Teresa Janek USJK, Tomasz Wasilczuk, Warszawa 2009.